virus

Virus är det som uppehållit mig nu i två dagar ungefär. Allt började i fredags/lördags.. Ett virusangrepp attackerade datorn, allt började blinka osv och det kom upp ett fejkat antivirus program som jag så smart klickade mig vidare på. Så gårdagen spenderades i skolan och med att rensa ur allt viktigt från datorn på diverse små usb-minnen, kamera-minnen, skivor m.m och idag lämnade jag in datorn för ghostning. Fick tillbaka den vid kl 15 och när jag kommer hem stoppar jag in mitt kamera-minne jag sparat över lite bilder och ett skolarbete på och vips kommer en ruta upp som meddelar mig att jag har fått virus. Så efter lite formatering av diverse minnen och nedladdning av antivirusprogram så funkar allt än så länge bra!

Förutom de har jag varit med älskling en stund nu på kvällen, kollade Idol och myste en stund och sen åkte jag hem vid 22, är rätt trött nu så jag tror jag ska ta med mig katten och krypa ner i sääängen.

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0