Lugn höstdag

Fortfarande ingen ordning här på bloggen, men jag ska uppdatera lite iaf nu innan jag ska sova.
Ska få hjälp med bloggen, men det först imorgon!
Älskling drog nyss, och här ligger jag i sängen och funderar på att kolla tv en stund innan det är dags att krama kudden. Dagen i sig har varit rätt lugn, med en suuuperlätt uppgift på idrotten och så fick man sluta när man va klar med det och på eftermiddagen va det matteprov. Men då jag ligger efter liitegrann fortfarande så satt jag och räknade tills siste man (i detta fall kvinna då Maria va den som satt kvar längst) var klar och sen fick jag också åka hem. Tog min fina Keeway hem och gick direkt ut i det fina vädret med min EOS och fotade en stund ♥
Åkte och hämtade syster vid klockan halv fyra och sen kom älskling vid fyra. Har myst och kollat idol och somsagt åkte han precis hem :( ♥

Nu ska jag nog gå och borsta gaddarna och sen krypa ner under mitt skööna duntäcke, längtar inte tills jag måste kliva upp imorgon och gå i skolan mellan 8.45-17.00..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Beccis

sv: Tack! :)

2010-09-28 @ 22:28:32
URL: http://blondabeccis.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Vilken söt blogg :)

Hoppas allt är bra med dig!

2010-09-29 @ 21:24:35
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: mathilda

din blogg ser ut som skit just nu..

2010-09-29 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0