huvudvärk och tryffel

Vaknade kvart över fem imorse av en fruktansvärt hemsk huvudvärk! Pallrade mig upp, tog två alvedon och somnade om så fort värken hade släppt, sen ringde klockan igen vid tio över sju. Eftersom det va så äckligt kallt ute imorse så tog jag bussen till skolan också och på förmiddagen har jag haft medieproduktion. På lunchen vart jag och Maria väääldigt sugen på lite godis så vi hoppade på en buss mot ö&b, hehe. Köpte tryffelchoklad♥ och sprang tillbaka mot bussen men missade halv bussen, och vi börjar kvart i så vi tänkte att vi kunde vänta tio minuter till nästa buss, som inte kom! Så då kom vi sent tio hela minuter, typ tredje gången jag kommer sent på heela min gymnasietid än så länge, höhö!
Men iallafall så har vi multimedia just nu, rast för tillfället så jag passar på att blogga lite. Tråkig matte-lektion väntar mellan 4 och 5 sen drar jag ner på stan och köper lite mat åt gulle-katten min. Tar nästa buss hem och jag har bestämt mig efter att vi sprang från ö&b till skolan! Jag måste ta tag i min kondition, så jag ska försöka orka med att ut och springa lite ikväll.. Får se hur det går..

Nu ska jag mumsa tryffelchoklaad ♥



kattmaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0