Hemma från Sågarbo Herrgård!

Ja nu är jag hemma igen efter tre dagar på Sågarbo Herrgård där jag varit på BIG-utbildning. Vi har haft sjukt kul tycker jag, det va inte som jag förväntade mig utan mycket roligare! :)
Badat tunna, skrattat, sjungit, lagat mat och fått en massa utbildning i hur man är en bra BIG-kompis är lite vad vi har gjort. Har träffat massa härliga människor, vissa man inte hade en aning gick på JB också dessutom.
Idag städade vi ur stugorna vi fått bo i under våra tre dagar på herrgården och åkte hem vid halv 3 - 3 något, direkt när jag kom hem packade jag ur lite grejer och åkte till älskling ♥
Myste mest, kollade Idol nu på kvällen och i skrivande stund sitter jag i soffan och ska väl stänga av datan och sova snart. Vart rätt sent igår kväll/natt eftersom iallafall jag & Elin badade i ca 3 timmar alltså från 9 till 12 - 1 ungefär. Efter de låg vi vaken i stugan en stund innan vi båda somnade runt halv två. Och varje morgon har det varit frukost mellan 8 och 9 och eftersom jag inte orkar igenom en hel dag utan frukost så ställde jag klockan på 8 imorse eftersom min lilla "väckarklocka" Angelica åkte hem igårkväll redan. Med väckarklocka menar jag att hon kl 8 började knacka telefonen i huvudet på mig tills jag vaknade, och enligt henne tog det en stund innan jag vaknade. Så svårväckt är ja.. Hahaha

Nä nu ska jag dejta en kudde eller två, och kanske till och med en katt ;)
NattNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0