bästa helgen på länge

Bästa helgen på länge har varit slapp, skön, mysig & bestått av rätt mycket film!
Åkte över till pappa på fredagskvällen och åt kebab med han, sen åkte jag & älskling hem till mor min och sov där. Han skulle tagit med sig sitt USB-minne och vi skulle kolla på Knight and Day, men han tappade bort det och istället kollade vi på High School Musical 1 & 2, hihi. Somnade vid två ungefär och sov till tolv dagen efter. Rekord för att vara dels hos mamma och dels för att vara vi! (har små söta syskon sm skriker om mornarna, och det vaknar man ju tyvärr av) Åt lite frukost, sen åkte vi över till älskling i två tiden. Efter ett par timmar dök hans syster och hennes pojkar upp och klockan fyra var det nersläpp mellan Brynäs-Frölunda och då vart killarna klistrad vid tvn i ca två timmar. Så jag fixade med bloggen en hel del, och ni ser ju resultatet.
Är rätt nöjd faktiskt :)
När matchen nästan var slut kom hans syster tillbaka med kina-mat och vi åt sen kollade vi på tredje filmen i musikal-triologin. Igår låg vi bara inne och latade oss, eller okej vi var ute i ett försök att fota Hösten men det blåste för mycket. Gick in och kollade film (Camp Rock och Lejonkungen), jag var iväg och åt en sväng och sen åkte jag hem vid tio.

Nu ska jag och Maria motionera lite!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0