Halv-grekisk minifika

Slutade lite tidigare eftersom vi fick åka "vart vi ville och hämta inspiration till uppgiften", så jag åkte hem eftersom mitt tänkande redan va påbörjat. Har haft mediekommunikation nu på eftermiddagen, ganska kul va väl de..
I sällskap till mitt tänkande fikar jag på en skål specialflingor och lite grekiska kex vi köpte på Rhodos, jääättegoda!
Har lust att ta fram Äppel-Fantan från kylen också, men jag vill ändå spara den så länge det går. Sen bara öppna den, dricka, och minnas världens underbaraste vecka på världens underbaraste ö med värdens underbaraste pojkvän och familj! Hihi :)



Nu ska jag snart bege mig till älskling som är duktig och är och gymmar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0