Fullt upp

Hade varken tid eller kom ihåg att blogga igår, hade fullt upp med att göra klart ett arbete i medikommunikationen, sen hade vi en lektion med just det ämnet (va ledig på förmiddagen), slutade vid två och då fick jag kämpa med skrivaren här på skolan eftersom mitt arbete skulle skrivas ut.. Mellan 4 och 5 va det matteresurs och jag var den enda som va där (suupermycket hjälp=jättebraaaa för mig som ligger så mycket efter) och direkt efter den va slut åkte jag hem till älskling och eftersom vi skulle på hockey åkte vi nästan på direkten. Brynäs förlora med 2-0 mot MoDo..

Just nu ska precis svenskan börja, så jag kan inte skriva mer nuuu

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0