finbesök

Hade finbesök idag, bästaste Cajsa kom till JB vid klockan elva när jag satt på resurs-lektion i matte. Sen va det lunchmöte med BIG och efter det va hon även med hela mediekommunikations-lektionen. Tog foto imorse med BIG vid åtta och sen med klassen och enskilt vid klockan ett. Hoppas jag vart bra på dom eftersom jag lovat farmor ett :P hehe. Slutade vid halv fyra och då tog jag och Cajsa bussen ner till söders zoo, hon köpte kattmat åt mig på - mitt kort för det va specialpris och endast en påse/person, haha så nu har vi tre matpåsar här hemma, borde räcka länge åt våran spinkiga lilla katt!.. Efter vi hade handlat gick vi hela vägen hem till Cajsa och därifrån vart jag hämtad av mamma vid klockan fem. Har pluggat lite mer matte nu, men kollar på Idol för stunden. Tråkigt nog börjar jag känna mig sjuk, ligger här och fryser under ett duntäcke och har fortfarande kvar lite från huvudvärken jag vaknade upp med igår :( Saknar min Tobias suuuupermycket också, inte setts sen i tisdags och det suuger. Men imorgon är det äntligen helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0