hockeytime!

Haft en datafri dag idag, skoldagen har nämligen bestått av uteidrott i hemlingby och sen matte med massa böcker. Men ska berätta lite snabbt vad jag sysslat med idag.
Har somsagt haft idrott och matte, och efter de hoppade jag på bussen in till stan för att byta till nästa som skulle ta mig till lillasysters skola. Hämtade henne och tog bussen hem och gjorde lite mat eftersom jag och mellan-syster skulle på hockey! Åt och sprang iväg till en buss, mötte upp älskling på stan och hoppade på nästa buss mot Läkerol Arena. Brynäs spelade grymt bra! Stod 3-0 efter bara ca 4-5 minuter! Matchen va slut vid kl nio och i väntan på att älskling's pappa skulle hämta oss ställde vi oss i kö vid Fan Corner'n och fick autograf av både Eero Somervouri och Dale Clark som förövrigt, om man ska skryta lite, nästan bor granne med älskling ;) Har försökt att sälja aftonbladet till både Eero och även Jonas Nordqvist och Magnus Kahnberg som också bor på alderholmen men bara fått nej, och eftersom Dale är från Kanada, och nog inte ens kan svenska (eftersom intervjun med han gjordes på enbart engelska) så äre nog ingen idé att fråga han nästa söndag. Haha!
Menmen, nu ska jag sova och "ladda" för ännu en utedag i skogen, friluftsdag imorgon mellan 9-14.30 sen en timmes matte B på de.. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: annamedhs

sv: thank you darling ;)

2010-10-06 @ 11:53:54
URL: http://annamedhs.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra idag sötnos?:)

2010-10-07 @ 15:28:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: annamedhs ♥ annahs

bor min nordqvist och kahnberg dääär? känns som jag ska till alderholmnen asså ;)

2010-10-07 @ 16:53:57
URL: http://annamedhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0