sunday night

Spenderat hela dagen med älskling, hihih vi kom ju i säng vid kvart i fyra imorse så vi var rätt så trötta när klockan ringde när det va dags för att sälja tidning, kom ut vid tio och det gick rätt bra även fast bilagan va 10:- dyrare, hehe. Duschade och fixade oss när vi såldt klart och åkte över till selma. Tog ut henne på en promenad i Boulognern och hon badade och vi fotade, eller älskling va den som hade en kamera med sig så jag fick stå modell :)
Kan inte visa några bilder, då jag råkade få med mig hans sladd till kameran med mig hem nu och han har ju sin kamera hos sig. Men det kanske kommer upp några bilder under morgondagen om jag har tid, jag & älskling har ju ett och ett halvt år imorgon så på kvällen ska vi ut och äta, mys♥

Nu ska jag gå och göra mig klar! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0