städa städa varje freda (torsdag)

Vart lite ändringar imorse, läraren kom aldrig och klockan nio fick vi veta att han låg hemma med migrän stackarn. Så jag tog ett betygssnack med svenskaläraren och jag kommer få ett VG! YEEES! :D
Sen åkte jag till mammas jobb en stund och sen ner på stan med sara,veronica & frida. Fikade på mingel&bar, mysigt mysigt - faktiskt första gången jag var där. Tog en suupergod kladdkaka och ett glas isté,mmmmums!
Shoppade lite gjorde jag också, nagellack tubtopp och två linnen. Ska nog shoppa mer på söndag när jag och älskling ska till valbo och kolla på Rebound ;)


ett svart och ett vitt baslinne från H&M


en vit tubtopp från H&M


genomskinligt nagellack från H&M

OCH JUSTE! Var ju på gavlegårdarna i tisdags, fick kolsvarta arbetskläder -.-


och ja jag chansade på att jag kunde ha medium men de vart på tok för stort så jag ser jättekort ut på bilden, inte kort annars ju ;)

Nu väntar städning, sen har jag frågat mamma om vi kan gå på tjejkvällen ikväll på flanör, hehe får se om de blir nå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0