sommarjobb!

Vaknade av att det ringde, och mamma rusar in och väcker mig och säger "Du har telefon!" Jag svarar och på andra sidan luren säger en röst: "Jag ringer dig angående att du har sökt sommarjobb här hos oss" och jag får veta att jag fått det! Det första jag sökte och även det enda, wiho! Kanske inget drömjobb, ska vara på Gavlegårdarna, men tjäna 70:-/timmen i åtta timmar, fem dagar i veckan, i fyra veckor. Det duger för mig! :D

Nu ska jag snart dra iväg till Hemlingby, tråkig friluftsdag idag, man ska bygga vindskydd och göra upp eld och sånt.. I eftermiddag åker jag till Annah och pluggar inför den utredande uppsatsen :)

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0