mors-dag

Helgen har verkligen bestått av mycket firanden. Igår fyllde lilla kusin Elis 2 år och det vart tårtbakning och paketöppning i massor. Fick veta något riktigt roligt när vi väl var på kalaset, Elis ska bli storebror i DECEMBER! De hade en bild uppe på kylskåpet från ultraljudet och Malin (faster) berättade då att det kommer en bebbe lagomt till jul ungefär, jag som tycker att Elis nyss var såhär liten vilket bara är några dagar :)

Igår fyllde även älsklings syster så jag åkte vidare på det kalaset när vi kom hem från Ockelbo. Åkte ut på kvällen med Hanna, Marcus, Vivi, Tim & Virre och grillade i hemlingby. Grillade korv, de rökte pipa och så gick vi balansbanan såklart! :P Åkte hem vid tio ungefär för att kunna lägga oss i tid så vi skulle orka med aftonbladet idag. Sålde väldigt fort så vi var klar redan vid 11 och satte oss ute och solade ett tag i det ljuvliga vädret, sen duschade vi och begav oss mot valbo för att kolla på Rebound. Kollade på dom sen gick vi och tittade efter morsdagspresent, köpte ett beiget(stavning?) Kosta Boda glas :) Sen åkte vi till dollarstores och älskling köpte nån burk att ha pastan i till sin mamma. Åkte till älskling och kollade lite HIMYM och sen åkte vi till farmor för att äta med henne och pappa. Gick förbi selma med en tidning på vägen till Max, hon vart så gaalet glad av att se oss, synd vi inte hann ta ut henne som vi brukar.. Älskling skjutsade hem mig nu vid åtta och jag sitter här i sängen med syster nu. Så typiskt att jag glömde kameran hos älskling annars hade jag lagt upp lite bilder här.
Nu ska jag kolla facebook och lite bloggar, sen läsa lite innan jag ska soova.
Hoppas alla haft en fin helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0