masquerade

Ligger och lyssnar på Eric Saades nya album, låter helt ok såhär långt faktiskt! Idag på idrotten va vi som förväntat vid exhuset. "Orienterade" i ca en timme eftersom vi började ett och slutade tjugo över två, och vad jag menar med orientera va mer en tipspromenad, gå runt och svara på frågor längs en promenad och sen gå tillbaka och jag hittade en ny väg som ledde till en mycket närmare buss mot pappa än att gå ner till stan. Tog den cykelvägen till bussen när vi hade slutat och självklart åker bussen förbi när jag nästan är framme vid busshållsplatsen och nästa gick inte fören en halvtimme senare, TYPISKT MIG, så jag fick sätta mig ner i det fina vädret och bara njuta en stund men det va ju helt okej! Solen stekte verkligen, superhärligt! När jag kom fram till pappa möttes jag av Turbo och Curry som va ute på gården och spatserade, de njuter lika mycket som jag av det vackra vädret det märks :)
Fick present av pappa också, två sköna t-shirtar en rosa och en grön, kan visa bild sen. Inge speciella, bara med nå Texas-tryck fram men jag gillade dom :) Tack pappa! ♥

Nu ska jag skriva lite på en sak, hej för en stund!


edit; bilder på tröjorna!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0