ledigt=skönt!

Hejhejhej.. Ligger här i sängen med pojken min ♥
Känndes riktigt skönt att kunna gå hem igår och va ledig i hela fyra dagar i sträck, och inte bara en vanlig kort helg.
Igår åkte jag hem med Annah efter vi hade gjort nationella provet i matte (som förövrigt gick precis som jag väntat mig, skitdåligt), vi tog ut hennes söta katt Ida i sele och hon sprang runt och nosade, så söt! Sen gjorde Annah mat och vi åt, pommes och kycklig MUMS. Va där till tre ungefär, sen åkte jag hem och packade och for iväg till älskling efter en stund. Vi åt där på kvällen sen åkte vi till hans syster och de spelade fotboll och jag fotade lite :) Vid 9 åkte vi över till pappa för att spendera kvällen och natten där. Åt lite sen gjorde vi ett försök att bada men det gick inte så bra eftersom att det vart så himla trångt! Hahaha, och vattnet svämmade över hela tiden.. Gick iaf upp och kollade på tv en stund sen men vart fort trött och vi gick och la oss istället.
Vaknade ett antal gånger i morse pga båda katterna som hoppade upp i sängen och skulle mysa, spelade ingen roll att vi putta bort dom, hehe. Sen har vi städat HELA lägenheten och handlat lite också. Åkte iväg vid halv 3 och älskling solade en kvart och sen bar det av hem till honom, vi packade och åkte till mig och här är vi nu, väntar på att tacosen ska bli klar, ååååh va hungrig vi ääär !

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0