kanonhelg!

Ja det har varit en riktigt rolig helg! Började med att vi i fredags kväll va med Hanna & Marcus, kollade tv och köpte hem chips o dricka och grejer, de gick hem vid tolv och jag och älskling myste en stund och sen somnade vi. Vaknade på lördagen vid ca 9-10 och åt frukost, fixade oss lite och började ta kort på hans telefon och ipod som han ska sälja, och sen vips var klockan kvart över två och vi var tvungna att rusa iväg till esteraden eftersom lillesyster skulle dansa! Kollade på det sen åkte vi förbi Max och fikade. Äppelpaj och milkshake muumsigt vare.
Drog hem till mig sen för att vara barnvakt hemma hos mamma och vi gjorde mat på kvällen, sen kolla vi på tv och sådär. Åkte hem till älskling igen vid 10 ungefär, kollade på en suupersöt film :) Hachiko, handlade om en skit söt Akita-hund så nu är jag och älskling upp över öronen förälskade i dem och drömmen är väl att nån gång äga en sådan, de är ju såå söta ♥
Idag har vi vart och kollat på när andra systern min dansade, fotade lite där och jag har kommit fram till att jag bara vill slänga 1000D'n i väggen -.- Bajs på den, jag vill ha en NY, BÄTTRE! Hehe, så om nån är intresserad av en kamera börjar budet på 3500:- .. Typ.. Nått sånt.. Fast jag borde vänta tills jag har ett nytt objektiv men det kan jag inte köpa förän kanske tidigast efter/i mitten av sommarn :( Får se hur jag gör..
Efter vi va på dansen åkte vi till Max och åt, sen upp till älsklings kusin som fyllde 16, fikade och så. Var med Hanna & Marcus på kvällen och åkte massa moppe. Svängde förbi Annah gjorde vi också.
Fick ett sms för en stund sen av min kära far som bara ville berätta att han nu befinner sig på andra sidan klotet, närmare bestämt i Chicago! Han ska nu åka vidare till sin vän i Dallas där han ska spendera några dagar för att sedan flyga upp till Albaquerque för att hälsa på sin andra vän. Dåligt avundsjuk jag är, vill ju också åka till USA! :D
Nu sitter jag här och ska nog gå iväg och göra mig klar för kvällen och sova. Godnatt på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0