hockey hockey hockey..

Sitter i soffan med pöjken min, han kollar hockey han och jag sitter här och fixar med lite blogg grejer :)
Igår va jag och älskling hos pappa efter jag hade städat. Åt kinamat och kollade på sverige-tjeckien matchen och såklart vann inte sverige! Suckers..
Vid halv sex träffade jag upp mina brudar, cajsa & jossan, på stan och vi gick och tog en fika på waynes, det blev det gamla waynes eftersom det nya stängde kl 6 :( Tog en kladdkaka och delade en cola med cajsa, så otroligt gott och jag lyckades få i mig hela kakan även fast jag var jättemätt sen lunchen, hehe. Pratade en lång stund om allt och inget, längesen ♥
Åkte hem till älskling vid halv åtta ungefär och där var marcus & hanna, de stannade tills älsklings föräldrar kom hem för att göra tacos, sen åt vi och sen satte vi oss och kollade på 27 dresses som var på tv. Somnade vid ett ungefär och idag har vi gått med tidingarna, kom ut i bra tid och eftersom det regnade gick vi bara till "stamkunderna" och va inne igen till 11 ungefär. Har suttit lite vid datan och även ätit sen dess och nu äre ju somsagt hockey som gäller, iaf för älskling ♥ Så jag ska göra nå kul i photoshop nu den restrerande tiden som är kvar av matchen, sen ska vi väl mysa eller nå innan jag ska hem.

Ha en trevlig regnig dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0