Helgen

Har varit oaktiv i helgen, men det får ni stå ut med ;)
I fredags var det ju sista april och vi vart ett gäng bestående av mig, älskling, hanna, marcus, jossan, cajsa, tulle & vivi. Gick runt och kollade platser i s.bomhus och tillslut hamnade vi i hövdingabacken, där vi gjorde oss en egen liten eld m.m. Drog hemåt runt 11 och vi sa hejdå till cajsa, marcus, hanna och vivi medans jossan och tulle följde med oss in en stund. När de gick somnade vi nästan precis efter, trötta som vi var :P

Igår kom älsklings släktingar från lindesberg upp och hälsade på, åt fikade och så. Mkt trevligt! Senare på kvällen kollade jag och älskling en massa How I met Your Mother avsnitt hela kvällen tills vid somnade vid halv två ungefär ♥ myyyyys, I Love You Boy! ♥♥

Idag har vi sålt  Aftonbladet som varje söndag, gick riktigt bra idag! Bara två tidningar kvar efter, hehe. Gick ut till boulognern nu på eftermiddagen, tog med varsin kamera och Selma :) Massa fina kort!
Vid kl 6 gick vi och lämnade Selma sen gick vi in till farmor som bor granne med Selma, åt där med pappa och så.

Nu har jag packat ihop väskan och ska bege mig hemåt, ska försööka att komma i säng tidigt ikväll så jag är pigg imorn, får se hur de går ;) Får sällskap en bit av älskling♥ nu på vägen hem så nu ska vi åka!

Toodeluue :D

Kommentarer
Postat av: din älskling <3

Sötnöt! jag älskar dig ! <3

2010-05-02 @ 21:38:39
Postat av: carro

jag älskar dig också <3<3

2010-05-03 @ 16:16:36
URL: http://ccarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0