godmorgon!

Sitter här i skolan nu och snart någon gång ska väl webbdesignen starta? (börjar halv egentligen men vaart är läraren?)
Igår pluggade jag klart till ungefär 16 tiden sen tog jag min lilla moped och åkte till älskling♥
Fick laga mat där själv eftersom hans mamma skulle iväg på möte, sen gick vi ut och gick en stund. Studerade de nybyggda husen och räknade lägenheter så vi vet hur många extra tidningar vi behöver sen för att sälja där också ;) Hehe. Kom in och duschade, sen la vi oss och kollade på HIMYM (How I Met Yor Mother såklart), awesome som alltid! Vid kvart över nio sa jag hejdå och åkte hem :)

Idag ska jag åka hem efter skolan och städa, eftersom vi ska ha några snubbar hos oss i morgonbitti som ska värdera huset eftersom vi vill bygga om, vad nu bygga om och värdera huset har för någonting gemensamt har jag ingen aning om men så äre iallafall. Men före städningen väntar en seg idrottslektion nu på eftermiddagen med orientering, usch va tråkigt.. Men imorrn är det HELG, äntligen! Inte många dagar kvar till sommarlov nu, närmare bestämt 15!

Nu ska jag kolla runt litegrann, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0