ett och ett halvt år!

Det är sjukt lång tid enligt mig! Att det varit du och jag sen den 17 november 2008 är inget annat än helt underbart♥
Vi har bråkat, för många gånger och en gång gick det för långt, det tog slut och jag var helt krossad. Men vi gav det en andra chans, för älskar man nån ger man inte bara upp så lätt, och det känns bra nu. Otroligt bra faktiskt! Jag är glad att vi hittade tillbaka och jag vill spendera så många fler dagar tillsammans med dig♥

Idag ska vi fira med att gå ut och äta. Fanns inte så bra filmer på bio så det blir en middag istället. Jag längtar redan nu tills ikväll! Hihi.

Jag älskar dig, det gör jag verkligen,
du är det finaste man kan få och jag är så lycklig med dig





17/11-2008
jag älskar dig
-♥-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0