BMS

Vilket står för Blue Mountain State. Sitter här i soffan med älskling och hans mor,far och bror och kollar på den sjukaste serie jag sett, hahaha.
Idag vaknade vi vid 10, åt frukost och sen började jag städa. Städade ett tag, älskling åkte hem och städade han också och när jag var klar åkte jag förbi cajsa en sväng och lämnade tillbaka hennes navelpiercing jag lånat, sen åkte jag till älskling ♥ Vi gick ut och fotade en stund på eftermiddagen, visar några fiina bilder här nedanför :)
Åkte även upp till katterna med älsklings pappa på hans motorcykel, sen åkte vi lite på E4an, faan va fort det gick :o




Nu på kvällen har vi ätit grillat och snart ska vi väl kolla på nån film eller bara myysa, imorrn väntar tidningarna sen får vi se vad vi hittar på!

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: annah

FINA NI ÄR!

2010-05-16 @ 09:59:43
URL: http://annahstefanson.blogg.se/
Postat av: Carro

tack annah! <3

2010-05-16 @ 22:28:31
URL: http://ccarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0