äntligen fredag!

Ååh vad det känns skönt med helg nu när som helst. Sitter och raggar ett ställe att vara på för vårat radioprogram (fortfarande!) Och just nu pratar Maria med hennes faster som har en klädbutik typ. Hoppas vi hittar något snaaart!

Hungrig är jag också, blir så trött när jag är riktigt hungrig, tappar orken för att göra nåt så att sitta och åka och hämta syster när jag slutar känns så extremt segt eftersom jag inte kan äta förän jag gjort de. Jobbigt liv jag har ibland, haha! :P

Hade ett betygssamtal med idrottsläraren tidigare imorse och ett G har jag där, men det är jag nöjd med. Hon tyckte jag skulle satsa lite mer i tvåan och försöka jobba upp ett VG då. Så det får jag väl försöka med :)

Now back to the studies ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0