a sunny day!

Solen skiner och vi hade ingen mattelektion idag så vi sluta vid halv tolv, kan det bli bättre? Jaa! Älskling kommer strax och hämtar mig så ska vi åka ner på stan. Jag ska testa att sola, får se om jag klarar av att ligga "instängd" en kvart eller om jag får värsta klaustofobi-anfallet och springer ut därifrån, jag är så sjukt rädd för trånga utrymmen! :o heheh
Ååh fick sån fotolust nu när jag kom hem också, såg en ekorre och sen är det ju så underbart grönt och fint ute, blir nog en runda lite senare. Om jag hinner.
Ska ju hämta lillasyster vid tre sen laga mat och sen ska ju jag och älskling ut och äta, myyyspys, jag längtaaaar!♥

Nu kommer älskling när som helst, så jag avslutar här.
Hoppas alla har/får en fin solig dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0