rubrik

Så segt att behöva hitta på en rubrik every fucking time ;)
Studiebesöket idag va ju rätt, kul.. Vi fick höra en massa om radion & historia typ - sen fick vi gå in i studion där de höll på med live-snacket  x'D Nån snubbe kom in och knäppte massvis med kort plus att jag tror han filmade, men jag kan inte nånstans på deras hemsida hitta bilder?! Kanske valde de att inte publicera dem, *puh*

Mattelektionen efter lunch gick bättre än jag trodde, och sen tog jag och Verris bussen ner på stan, hon stannade vid tåget och jag gick vidare till älskling ♥ hade en riktig myysdag, kollade på The Stepfather (typ skräckis) och sen bara myste fram tills jag fick hämtning vid kvart över nio.

Nu ska jag gå och släppa in sandmonstret som sitter utanför fönstret och glor, sen ska vi sova :)
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0