natti-natti time

Sitter och ska bara städa klart någras parker på Zoo Paradise (=moneymoney), sen ska jag sova. Hihi
Åkte till skolan imorse, hade engelska - jag och Annah jobbade på bra tycker ja! ;)
Lunchade vid halv tolv, och jag åt en maaaaassa pannakakor, gottgott!
Åkte med Annah hem och vi fikade och kollade på när hennes katter apade sig, sen gick jag ner och tog bussen för att åka till lillasysters skola och fika och pyssla. Gjorde några kort och en liten kyckling ^^
Sen åkte vi hem och mötte älskling som stod utanför dörren, sen varte mys mest hela eftermiddagen och nu vid tjugo i nio gick jag med han till bussen. Ska sova strax, bara städa liite till ;) Hihi jag har blivit en nörd av det spelet också, inte bra :p

jag älskar min tobias morell mest ♥♥

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0