Gårdagen

Igår åkte jag ner och träffade älskling på stan efter jag slutat. Vi gick och tittade lite, jag fick en tröja av älskling (tack♥) sen gick vi till Java och beställde varsin Taco Focaccia, suupergott! ♥
Efter en stund gick vi hem till älskling, brännde ut filmer och packade för att sedan gå och hämta Selma. Vi fick skjuts upp till pappa och direkt när vi kom dit gick vi och handlade litegranna. Sen kollade vi film ända fram till tolv ungefär och efter det gick vi och la oss.
Riktigt mysig dag, tack för dessa underbara 16 månader älskling! Jag älskar dig obeskrivligt mycket ♥

Idag vaknade vi vid halv åtta, älskling började vid nio så vi tog bussen tillsammans - han klev av vid Polhem och jag och Selma fortsatte ner på stan och jag gick och lämnade henne. Sedan tog jag bussen hem till mamma och just nu ska jag bara käka och sen dra ner till skolan för att ha idrott. Sen åker jag till pappa igen och städar lite!

bild på tröjan kommer senare eftersom det krånglar med att ladda upp bilder nu :(


C ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0