feber-dag

När jag gick och la mig igår hade jag ingen aning om att jag skulle vakna upp såhär sjuk idag. Jag vaknade, mådde illa och näsan var helt täppt, tog alvedon och la mig igen och började toksvettas som följdes av att jag frös så mycket att jag virade in mig i täcket så gott de gick, jag nästan skakade för jag frös så mycket. Sen somnade jag.. När jag vaknar igen känns det nästan som vanligt men efter en stund börjar näsan rinna igen.. Jag verkligen avskyr att vara sjuk, förkyld är nog det värsta för då rinner näsan och jag nyser heela tiden, runt 38 grader i feber gör inte saken bättre. Super tråkigt.
Nu ska jag snart äta, sen skulle jag vilja gå ut och röra på mig. Blir så himla rastlös av att vara hemma och göra absolut ingenting, men vissa dagar är jag så trött på t.ex skolan och vill inget annat än att ligga hemma och göra just ingenting, konstigt det där..

Nu ska jag gå och snyta mig, skriver kanske senare :)
Hejdå så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0