sveriges nationaldag

Och jag har verkligen INTE firat den en gnutta.
Men ett grattis-sms slängde jag iallafall iväg till lilla Semlan som fyllde 4 idag, såklart har inte hon en egen mobil men matte Gunilla har ;)
Dålig har iallafall updaten varit men det är ju som vanligt, iallafall så var jag och hjälpte farmor att flytta igår. Följde med upp och fick se nya lägenheten och ååh vad minnen som strömmade genom huvudet på mig. Var ju mycket i den byn när jag var liten eftersom hon bott där förut :) Lastade två bilar med varsitt släp och begav oss upp, packade ur allt och sen gick vi och beställde mat på grillen och vi åt och fikade sen åkte vi hem till Gävle igen jag och pappa. Jag tog min lilla moped till älskling och kvällen spenderades framför tvn och vi kollade såklart på How I Met Your Mother!

Idag pallrade vi oss upp för att sälja lite tidningar, sen kom lillasyster och vi tog mopparna till valbo för att kolla på Eric Saade. Fick vänta ett tag på att helikoptern skulle anlända, men väl nere på marken fick han åka Audi R8 fram till scen! Sen drog han igång med Break of Dawn och sen Manboy, grymt bra! Hjälpte älskling att ta lite bilder och jag hoppas han skickar dom snart så kan jag bjuda på några. Annars får ni hålla koll på hans blogg!
En signerad skiva fick jag med mig hem också! Tog en eeevighet att stå i kö :P


japp lillesysters namn står med för hon hann säga "jaa" när han fråga om skivan var  till oss båda fortare än jag hann blinka, hahaha !

Nu pratar jag med paret boogh-nåtfors på skype, och vi pratar hurvida HIMYM är kung eller inte, och såklart är det helt awesoooome! Ellerhur? :D

Nu ska jag be om lite bilder från älskling, sen ska jag väl gå i säng nångång.
Imorrn väntar biblioteket med klassen för ett litet studiebesök sen ska jag KLIPPA MIG (äntligen!) och sen spenderar jag väl resten av dagen med älskling ♥ I love you boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0