söndag

Ligger här i sängen med prinsen min, har nyss ätit lite och innan de va han och spelade fotboll. Sålde tidningar på förmiddagen och sen åkte vi till far min för att luncha, vart pizza för mig och älskling och pappa va så nyttig så han tog en kebab sallad ;)
Igårkväll träffade jag Linda, barndomsvännen jag skrev om i förra inlägget, riktigt kul att man träffas igen såhär 10-11 år senare :) Gick en liten promenad sen satte vi oss inne i stan och glodde runt i döda Gävle.. Det va knappt en människa ute, bara på alla barers uteserveringar. Tog en marängsviss på donken och satt där och pratade ytterligare en stund, och sen begav jag mig hem till älskling vid kvart över nio för att ha myskväll med film, chips, dip och godiis. Men fick ont i magen precis när vi dukat fram så det blev att sitta och titta på när de andra åt, skyller på den dumma marängsvissen på donken..Blää på den! :(

Nu ska vi hoppa in i en dusch och sen får vi se vad kvällen bjuder på :)
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0