skin skin underbara sol

Ligger ute i trädgården på en filt, solen verkligen steker idag and i love it! Har legat här sen ett ungefär, sjukt underbart väder alltså :) Att kunna ligga i bikini under en strålande sol är nog bland det bästa som finns!
Ska snart bege mig till älskling som snart slutar skolan, myys de ♥



Härligast av allt idag är att jag är GODKÄND i matten, gick ju åt helvete på nationella men nu har jag jobbat upp mig till ett G iaf, nöjd med det! Blir att kämpa extra hårt i höst, matte b verkar inte jättelätt precis men va har man att förvänta sig, börjar ju i tvåan i höst! Helt galet :D Men innan dess ska jag njuuuuta av sommaren så länge det går, även på jobbet ;)
Nu ska jag sola en stund till, sen pysa till holmen. Sola lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0