oturs-måndag

Ja en riktig otursdag har det varit. Började med att jag fick stressa ner på bibblan och när jag stressar går inte riktigt saker som de ska.. Tog moppen ner men kom bara till fängelset, när moppen sakta sakta dör.. Soppatorsk.. Fick ta bussen ner till stan och kom ju inte liite för sent, men Jennie bara skrattade när jag berättade, haha! Väl på bibblan letade jag mig till de andra och fick vara med på sista kvart-tjugo minutrarna av studiebesöket. Sen gick jag hem till älskling och vi åt lite, sen åkte vi till mammas jobb och vi följde med henne ner på stan för att jag skulle kunna få pengar till klippning. Så jag fick pengar och vi gick iväg till Salong Obsession (hette något sånt). Så nu har jag rätt så kort hår, faktiskt väldigt skönt för det är lättare att sköta :) Men jag har märkt att det nu innebär att jag måste engagera mig åt det igen, sånt som jag hatar för att jag är så dålig på det. Blir oftast bara en tofs och sen får det va så resten av dagen. Blir bara arg på hur fult det blir när jag försöker, hehe. Önskar att jag var lika duktig (eller kanske ska säga orksam) som frisören idag, plattade det perfekt, sprayade med säkert 4 olika sprayer, ja..

Nu på kvällen har jag iallafall kollat lite How I Met Your Mother med älskling, innan kollade vi Harold & Kumar 1 och 2. Tankade en dunk och åkte och "matade" Baotian nu så jag kunde ta mig hem, tack för att du hjälpte mig älskling♥

Dags att ta det lugnt i soffan en stund nu, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0