onsdag & torsdag

Inte bloggat på nån dag nu, men igår slappade vi mest hela dagen och på kvällen åkte vi till Mediamarkt och jag inhandlade en plattång och älskling en dvd! Kanon nöjda med inköpen är vi, jag invigde plattången igår och sen kollade vi på Remember Me och The Spy Next Door. Idag har vi bara tagit de lungt, vaknade upp med älskling men han satte sig vid datan så jag somnade om en stund. Kollade en film mitt på dagen eftersom vi inte hade nått och göra, vi såg Farsan, skitrolig! Rekommenderar den för de som inte sett den :) .. Sen drog älskling på fotboll vid 16 så jag begav mig till mammas jobb och sen har jag spenderat heela kvällen med henne, riktigt mysigt. Först gick hon och klippte sig sen gick vi på stan ett tag, fick ett linne och ett par shorts :) Sen åkte vi och handlade och efter de skjutsade hon mig till älskling eftersom jag lämnade moppen där. Vi mös en stund eftersom han åker ner till släkten i Nora imorrn och kommer hem antingen imorgonkväll eller på lördagkväll, kommer sakna han eftersom vi sovit med varandra två veckor i sträck vilket är mycket för oss då det aldrig händer på vardagar att vi får sova med varandra (i skolveckorna alltså)


Lite bilder på det jag inhandlat



plattången - MediaMarkt, 99:- (rea) supernöjd med den!


shortsen - Bik Bok,


linnet - Bik Bok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0