moppejävel

Kom hem sent inatt, åkte från annah och victor vid halv två ungefär och la oss direkt när vi kom hem till pappa. Vaknade vid 11 idag, låg kvar en stund i sängen för att njuta av att det är måndag och sommarlov sen gick vi och handlade frukost. Åt frukost framför tv'n och fastnade sen där i nån timme innan vi begav oss mot älskling och här har vi varit sen dess. Kollade klart på sex and the city 1 och sen har vi ätit och nu vid 5 skulle älskling spela fotboll med lite grabbar så jag tänkte dra mig hemåt, men såklart startar inte moppejäveln! Kickade, testade elstarten, kickade osv .. Inget resultat så jag är fortfarande kvar här, nästan helt själv nu, hans mamma gick nyss och hans pappa ligger och sover.. Kul! Så jag sitter och väntar på att Thomas ska komma förbi och kolla på den, händer inget så får Baotian övernatta i älsklings garage.. Efter middagen drar vi över till stefanson/strand för att förhoppningsvis spela lite mer PLUMP! Hade ju film/kort-kväll igår, kollade epic movie och down with love, sen spelade vi kort! Superkuuul :D

Jaja, ska väl sitta här en stund till.. I väntan på bättre tider, haha!
Hoppas alla haft en fin dag :)
Här lyser solen!.. Ååh, om man endå hade haft en bikini här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0