kratte masugn

Har spenderat mina två första sommarlovsdagar med älskling. Igår var vi hos mig, jag städade och så och sen åkte älskling hem till sig och jag svängde förbi katterna innan jag också begav mig mot alderholmen. Tillbringade kvällen i sängen kollandes på film, såg Have you heard about the Morgans? och sen varte lite HIMYM-avsnitt innan vi somnade.

Idag har vi sålt tidningar som varje söndag, och sen vart vi hämtade vid halv ett för att följa med på största lillasysters dansuppvisning mitt ute i skogen på ett ställe som heter Kratte Masugn. Superduktiga var dom allihopa!

Nu har vi nyss ätit och jag har lutat mig tillbaka i älsklings nya fåtölj. Ikväll väntar filmkväll med Annah & Victor, kul kul! :)

Innan maten bytte jag piercing i naveln, eftersom den varat och krånglat ett tag. Men nu hoppas jag den håller sig fin - känns redan bättre och det är inte lika rött runt.

Har bytt från denna..


Till denna (igen) :
(gammal bild)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0