en dag på "Stöveln Öbergs"

Var ju på arbetsplatsen idag med Maria, Stöveln Öbergs Cykel & Sport!
Vi åkte dit till tio och det droppade in lite kunder nästan på en gång. Vi gick runt och tog lite kort i affären, gick ut en stund, sen var det dags för intervjun och den gick bra. Stannade till kvart i ett ungefär, sen begav vi oss mot stan och farmor en snabbis. Vart uppringd av Thomas (som vi precis hade åkt från) och vart därmed erbjuden att åka till en restaurang och äta eftersom han redan hade betalat åt oss, så vi åkte dit och käkade sen åkte jag till älskling och Maria hem :) Stannade bara en stund hos älskling och åkte sedan vidare för att hämta lillasyster. Började laga mat vid kl 6 och sen åt jag och älskling kom hit ♥ Låg mest bara och myste för jag hade så himlans ont i magen.. Sen åkte han vid 9 och jag hoppade in i en otroligt skön och efterlängtad dusch och nu har jag bäddat rent i sängen och ska strax sova.
Godnatt godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0