1 juni!

Började dena junidag med att rasta moppen lite, dvs nästan från mig ner till st1 :o Bara för att bensinen tog helt slut då, men det var jag förberedd på. Är hemma nu igen och väntar på att Maria ska smsa och då ska jag gå och möta henne vid bussen eftersom vi idag, äntligen äntligen ska till en arbetsplats (som vi så länge letat efter). Ska till min låtsaspappas jobb, Stöveln Öbergs cykel & sport ;) Ska göra ett radioprogram i skolan och då ska en intervju finnas med i det så vi ska dit några timmar idag och ta lite kort, intervjua och bara se hur det är en helt vanlig dag på en cykel & sport butik.

Nu smsade Maria, så jag ska strax bege mig ut till bussen, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0