weekend has come

Äntligen helg igen, skönt men tråkigt för jag kom nyss hem från älskling eftersom han ska åka till skåne och stanna till på tisdag :( Saknar han redan.. Men idag ska jag och Cajsa hitta på nått, så jag kommer inte ha tråkigt. Sen får vi se när jag ska träffa Annah som snart kommer hem från danmark :)

Riktigt skönt att det är sista veckan att jobba nästa vecka iaf, sen är det en veckas ta det lugnt och sen drar vi till Rhoooodos! I love it ♥

Det är bara så synd att jag inte hinner köpa objektivet jag vill ha innan vi åker, så risiga bilder är att räkna med :( Men ska kanske köpa en liten undervattenskamera (kanske en digital en) som jag ska ha med mig, men jag får se :P

Nu ska jag kolla runt lite, va några dagar sen jag satt vid datan sist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0