slut på semestern

..för ett tag iallafall, för imorrn börjar jag jobba! Står just nu och provar jobbkläderna och ska strax kasta mig in i en dusch och sen sova, upp med tuppen imorrn eftersom jag börjar 07.00!

Klev upp vid åtta imorse och gick ut och sålde tidningar och jag & älskling har verkligen träffat de trevligaste grannarna (de bor inte precis granne men på samma gata) på hela alderholmen. De är alltid lika glada, pratsamma och suuupernöjda med att få tidningen direkt hem varje söndag ;) Skönt med trevliga stamkunder!

Vid tolv åkte jag & älskling ut med hans föräldrar till Bönan en stund, fotade lite där men visar bilder imorrn eller nått för jag hinner inte nu. Sen åkte vi och firade älsklings bror som fyller 23 idag, blev kvar till kl 5 ungefär och sen åkte vi hem och tog de lugnt. Svängde förbi Max nu vid åtta och tog med oss maten upp till pappa och gosade med kissarna en stund och nu är jag hemma.

Ska slänga mig in i en dusch nu, och sen soova
ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0