moppelös för tillfället

..men kanske inte senare ikväll ;)
Skulle åka till Furuvik med älskling i söndags och vi tog stora vägen ut men lite mer än halvvägs så lägger moppen av, ryker och vägrar starta. Fick ta älsklings moppe till Furuviksparken och lämna baotian kvar efter vägen, sen när vi skulle hem fick min låtsaspappa köra hem moppen, eller ja den gick ca 20 m till sen dog den igen och han fick bogseras av älskling hela vägen hem. Sen skruvade han med den en stund men insåg att det va lika bra att sälja den, så jag tog kort på den och senare på kvällen åkte den in på blocket för 1200:- för vi tänkte att den säkert passade som reservdelsmoppe och GISSA om den vart populär,
efter 1 timme ringde en kille och var intresserad(!) Så han kom ner igår (måndag), tittade lite och sa: "men det är väl lika bra att slå till på en gång då" och så lastade de på moppen, betalade och åkte.
Poff och den var väck, sen satte vi oss ner och kollade efter en ersättare  samma kväll. Hittade en Keeway Focus som verkade fin så Thomas (min låtsaspappa) ringde och säljarens pappa skulle be sonen ringa men vi hörde inget, men så idag ringde han upp och nu ska vi åka och kolla på den ikväll! :D

Så kanske har jag en Keeway innan kvällens slut, hoppas hoppas så jag slipper åka buss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0