mammas dag

Vaknade upp bredvid min pojke ♥ åt frukost och gick ut och sålde tidningar i regnet, gick sådär.. Åkte över till mig efter de eftersom det är mammas födelsedag idag, 38 år blev hon idag så jag sprang ner med älskling på stan igår och köpte en navelpiercing med en blå sten och en delfin på :) Köpte även med en Aftonbladet. Fikade och satte oss och nörda super mario på det gammla super nintendot, hehe vilka nördar vi är jag och bby ;)

Har spelat fram till för en stund sen då vi åt lite och nu ligger vi här i sängen, älskling kollar på sporten och strax ska vi åka över till Tulle och jailbreaka älsklings's nya Iphone han fick idag, sen ska jag hem och sova.
Jobb imorrn igen..

Nu ska vi åka! Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0