LG BL20

Ja det va var Lisette hittade i buskarna när vi städade idag :o
Hon sa: "här ligger ju en telefon, och den verkar hel" och mycket riktigt var den i full gång, men hade endast ca 0,34 kr på kontantkortet så att försöka lista ut telefonnumret va inte så lätt. Försökte på alla sätt och vis.. Våran arbetsledare Johan tog hand om den ifall någon skulle ringa och efterlysa den men än har ingen hört av sig vad jag vet. Stackars den som tappade den, kan inte vara kul när den kostade runt 1700:- och verkade rätt så ny (satt lite skyddsplast kvar fortf)..

En sån här är det



Ska snart gå och duscha, sen försöka få nån ordning på Nintendospelet jag plocka fram från vinden här om dagen. Det är ett sånt här gammalt Nintendo 1 som jag senast spelade på när jag kanske va 8-10 år :P

Och nu har vi ju även ett Nintendo Wii här hemma sedan två år tillbaka ungefär, lite roligt att se hur det utvecklats med design och allt

VS  


Ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0