keeway focus

Ja det vart den moppen jag ville ha! :)
Tog en första tur redan igår kväll men idag åkte vi till Furuvik jag älskling och lillasyster så det vart den första riktiga turen och den är sååå mycket bättre än Baotian på alla sätt & vis! Hehe, inte så konstigt men :P


ser precis likadan ut som den på bilden, har inte hunnit få kort på den

Ja idag har vi varit ute i Furuvik, gick först i parken och så in i "regnskogen" där alla spindlar ormar finns och nu har de krokodiler! Sen gick vi och la oss vid poolen och blev kvar till 5 ungefär. Va ner på sommarkvällen på stan en stund, inhandlade Om jag kunde drömma så nu har jag något att göra när jag solar, bl.a imorrn för då bär det iväg till Furuvik igen :)

Nu ska jag och bebisen min sova, godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0