första dagen på jobbet

..är avklarad efter mycket vattendrickande, sol och slit ;)
Kom dit till kvart i sju imorse och sen kom min första arbetskollega strax efter. Kort efter de kom en tjej som jag tyckte jag kännde igen från tidigare men jag kunde inte komma ihåg från vart, men sen när hon väl frågade vad vi andra i gruppen hette så berättade hon att hon kännde igen mig och det stämde eftersom hon varit tillsammans med Tobias's klasskompis Jonas. Tänk vad världen är liten ibland :)

Nu äre dags att sova för jag är totalt slut i kroppen som den klenis jag är och att gå upp klockan kvart i sex på morgonen tar verkligen på mig såhär mitt i sommarlovet. Så nu ska jag försöka få mig några timmars sömn!

önskar en godnatt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0