1 juli

Tycker nyss jag skrev att de var 1 juni, veckorna bara flyger fram!
Snart jobbar jag en månad, sen åker vi utomlands, skolan drar igång och vips är det nyår.. Eller så fort går de väl inte men.
Första juli som sagt och idag vaknade vi hos pappa vid tio ungefär, käkade frukost och packade ihop och åkte ner till älskling för att lämna av allt innan vi begav oss vidare mot myggiga Forsby. Märkte nu på kvällen att jag har minst 5-6 myggbett efter den lilla stunden i hammocken.. Älskling spelade iallafall lite fotboll med smågrabbarna och jag tog en promenad med Greta. Stannade ett par timmar sen lunchade vi på Max och gick ner på stan. Köpte en klänning/tunika och ett par shorts på Gina Tricot :)




Efter 'shoppingen' tog jag en promenad upp till mammas jobb eftersom jag lovat henne att fixa naglarna på henne då hon ska till The Studio imorgon och fotas. Efter massa fläng runt halva stan så hann vi ändå inte fixa manikyrgrejer (som jag trodde mamma redan hade fixat) så jag föreslog att hon ska köpa lösnaglar imorgon i sthlm och så blir det.

Nu sitter jag här i sängen hos älskling, verkar inte bli nån film eftersom vi har glömt dosan till dvd'n hos papi..
Jaja, nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0