Jag vet att jag lovade..

Jag lovar att uppdatera men hur går det? Åt skogen ..
Jaja, jag skriver väl lite om igår och idag.
Igår, skola som vanligt vare med webbdesign och sen stod idrott och DANS på schemat -.-
Va väl nästan kul på webbdesignen, tills Björn sa att jag fick göra om allt jag hade gjort på photoshopkonceptet, inte ett dugg roligt att börja om från början när man är klar.. På dansen fick vi lära oss nått som hette typ stomp, och sen även dansa lite bugg och typ schottis [?] också, hahaha ! Slutade vid tre och jag bussade vidare mot andersberg för o kolla till katterna, va duktig och skottade åt pappa också nu medans han är borta! Sen sprang jag till en buss för att hinna på och åka med mamma hem, men bussjäveln kom aldrig :@ .. När jag väl kom hem lagade jag mat, och sen la jag mig i ett urmysigt skumbad, låg där ett bra tag tills mamma ropade att jag visst hade gjort slut på allt varmvatten, det va bara putsväck borta.. Så det vart en ISKALL dusch efter det kokheta badet, mysigt värre..
Idag, hoppade på tio över bussen som vanligt, Jossan klev på efter typ två bussplatser sen även Annah :D Nu på förmiddagen har vi haft svenska och vi fick även gå iväg och lyssna på lite information om hur och vad man ska välja för kurser till i 2an och 3an bl.a. Verkar bli åtminstonde Fotografisk Bild A kurs och Psykologi för mig och några av flickorna :D♥ Tur att man har två veckor på sig att fundera ut mer kurser att läsa! Klurigt klurigt.. Snart börjar medieproduktionen och sen blire staden med Annah ♥ Ska kolla på tjocktröja och leggings, och även ett par skor som jag senare ska köpa med pappa. Efter stan går jag hem till älsklingen min som är hemma från skolan idag, benet är värre igen :( Hoppas det blir bra snart alltså! ♥

Nu tror jag inte jag orkar skriva mer .. Att de ska vara så jobbigt att ha en blogg visste jag inte inna jag skaffa en, hahaha! :)


jag älskar dig♥ det gör jag verkligen!

/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0