deg-dag

Idag firar jag 15 månader med min Tobias med att ligga hemma och ha feber :(♥
Vaknade och tänkte gå till skolan men hade typ 38 grader eller nått så jag fick stanna hemma.

Har haft nånting att göra nästan hela dagen - legat och kollat på en ersättare till min lilla telefon som levde sin sista dag igår eftersom jag råkade putta till den utför bordskanten rakt ner i golvet vilket vart sista gången. Gick i typ tre delar varav en del va skärmen som vart kolsvart, funkar bara att ringa på om man kan nummret i huvudet. Telefon jag fick av älskling på 6 månaders dagen :/
Har även gjort klar hemuppgiften i Kost & Näringslära vi fick istället för att ha idrott imorrn, jag förstår inte varför jag är som mest effektiv när jag är sjuk och egentligen bara vill sova ? hmm..

Snart äre mat och sen ska jag ta en välbehövd dusch, har svettats som en gris hela dagen - men det är väl då man "svettas bort" febern :)

Imorrn hoppas jag få gå till skolan, ha webbdesign och sen åka hem till älskling! ♥

Nu ska jag fortsätta med mitt letande efter en telefon, nån som har nån bra sony ericsson rätt ny modell för typ strax under 1000:- att sälja? hör av er isf

/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0