fredag den 13

Nej, jag har verkligen inte varit aktiv jag vet ;)
Men inte har det varit en så märkvärdig vecka så jag måste ha skrivit.
Vi har mest tagit det lugnt, jag och älskling, och såklart räknat ner dag för dag och tidigt imorgon natt åker vi, vid en 2-3 ungefär :D
Snart ska vi ner till sommaryran, som vi även besökte igår men då i sällskap av Hanna, Annah, Victor och Vivi. Älksling står här och visar upp sina fina kläder han köpt idag, så söt så! ♥

Förhoppningsvis har jag ett nytt objektiv imorgon när jag kommer hem från Borlänge!
Mamma frågade igår hur mkt det jag vill ha kostar och det låter som att jag ska få låna pengar till att köpa ett men eftersom jag ska på kalas i Borlänge imorgon, så hoppas jag de åker och köper ett medans jag är borta :)

Men nu ska vi visst gå när som helst!
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0