♥ Canon EF 50mm f/1,8 II ♥



Äntligen är det mitt, och tidigare än väntat dessutom!
Har invigt det med att fota älskling i kvällsljuset en stund och jag är SÅ NÖJD med vad jag köpt :)
Kommer bli måånga bilder från denna resa, det kan jag lova.
Åker om ca 5 timmar från Gävle, och planet lyfter kvart i åtta. Sen är det byebye Sverige!

Tror jag ska försöka sova en timme eller två nu, även fast jag är alldelens för pigg för det för stunden men jag har så svårt att sova i bilen och på planet för jag vill ju hinna se allt, hihi.

Jag kommer inte att ta med mig datorn eftersom va vi förstått av beskrivningen på hotellets hemsida så finns det internet på hotellet men det är datorer man får sitta vid (alltså inte som när vi va i Spanien i vintras där vi köpte wi-fi) Men jag tittar nog in någon gång under veckan och berättar hur vi har det :)

Godnatt allihopa











(dålig kvalite här på blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0