1 augusti!

Sitter i sängen med en skål godis och en nintendospelande lillasyster, mamma och låtsaspappa är och hämtar badrumsmöbler och byter en ram jag köpte idag som gick sönder. Va på Dollarstores av alla butiker både igår och idag och fyndade. Bla texten "Prinsessa" och ett "♥" Som jag satt upp på väggen nu :) Hittade ju också en fin Ram i form av bokstäverna "LOVE" men den gick sönder så den är dom som sagt och byter. Va även på IKEA en sväng igår och fick en ny kudde, och OM jag sovit gott inatt! Love it.

Ska snart gå och duscha sen fixa till mig lite sen ska vi fira mormor som fyller år imorrn egentligen :)
Jobb imorron igen så jag drar hem till pappa ikväll och sover. Så sköönt med sista veckan, kommer gå fort sen är det back to sommarlov ;)

Saknar min pojke gör jag också, men som sagt går dagarna så fort att han snart är hemma igen! ♥


dålig bild eftersom jag va så smart och lämnade kameran hos pappa!
vet inte om jag ska ha sådär med hjärtat, vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0