trött tjej

Jag behöver en helg nu, och bara tanken av att den börjar imorrn kl halv tolv känns underbart!
Idag har jag varit i skolan hela dagen, först webbdesign på förmiddagen och jag visade upp min fula hemsida jag gjort, halvfärdig känns de som för jag kommer ingen vart med att sitta hemma och fatta ingenting.. menmen

Idag när jag kom ut från klassrummet på idrotten möttes jag av något så underbart som min alldelens egna älskling! ♥ det är inte varje dag i skolan han hälsar på, jag vart så otroligt överraskad eftersom min telefon inte funkat sen igårkväll och därmed har jag inte haft någon kontakt med älskling :(
jag älskar dig älskling, mer än mest och ännumer ♥♥

Svängde förbi pappsen som äntligen kommit hem också, stannade en stund och sen skulle han handla så jag fick skjuts hem i hans sjukt stora jobb-bil, lät som en hel lastbil när vi brummade iväg, haha!

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket mer än suttit här, skrivit lite på skolsaker också, pratat med älskling i telefon osv.. Nu tänkte jag att jag skulle gå och sova men ååh så sugen jag blev på min b&j jag har kvar i frysen!

aja, Godnatt från mig! ♥

jag idag

Kommentarer
Postat av: Din bäbi :)

Jag sa till chackis. Vi åker till jb har dom idrott någon annan stans så drar vi väl hem. Så vi kom:).

Jag ville säga att du va så

jättefin idag när vi va där men du började prata om något så de glömdes bort av mig :( men iaf så va du jätte fin, gullig och söt idag:) du hade lyckats bra med fransarna, ansiktet osv :) jag älskar dig så jätte mkt!! Och snälla kan inte jag få smaka lite b&j imorn(a) <3

2010-04-15 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0